FFBD1C08-E6A6-4EAC-B540-35DC4A93F312

SPORT MASSAGE & TRIGGER POINTS

SPORT MASSAGE & TRIGGER POINTS

Σεμινάριο εκμάθησης και πρακτικής εξάσκησης στην Αθλητική μάλαξη και στην διαχείριση των σημείων Πυροδότησης .

➡️Οι συμμετεχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τεχνικες αθλητικής μαλαξης ,ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται με επιτυχία τους διάφορους μυοσκλετικους περιορισμούς που οδηγούν σε αυξημένο πόνο .

➡️Οι τακτικές συνεδρίες αθλητικής μάλαξης μπορούν όντως να συμβάλουν σε ταχύτερη αποκατάσταση των αθλητών και να ενισχύσουν την ικανότητά τους να ανακάμπτουν από έντονες προπονήσεις ή αγώνες.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους η αθλητική μάλαξη μπορεί δυνητικά να το επιτύχει αυτό:⬇️⬇️

1. Αυξημένη κυκλοφορία του αίματος:

Το αθλητικό μασάζ προάγει την αυξημένη κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα, η οποία συμβάλλει στην παροχή οξυγόνου και θρεπτικών συστατικών στους μυς, ενώ απομακρύνει τα άχρηστα προϊόντα, όπως το γαλακτικό οξύ. Αυτή η βελτιωμένη κυκλοφορία μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης, μειώνοντας τον μυϊκό πόνο και βοηθώντας στην αποκατάσταση.

2. Μυϊκή χαλάρωση:

Η έντονη προπόνηση ή οι αγώνες μπορεί να προκαλέσουν μυϊκή ένταση, σφίξιμο και κόμπους. Οι τεχνικές αθλητικού μασάζ όπως το effleurage, το petrissage και το tapotement μπορούν να βοηθήσουν στη χαλάρωση των μυών, στη μείωση της έντασης και στην ανακούφιση από τυχόν Trigger Points ή συμφύσεις που μπορεί να έχουν σχηματιστεί. Αυτή η χαλάρωση μπορεί να βελτιώσει το εύρος κίνησης και τη συνολική λειτουργία των μυών.

3. Πρόληψη τραυματισμών:

Το τακτικό αθλητικό μασάζ μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό πιθανών προβληματικών περιοχών ή μυϊκών ανισορροπιών πριν εξελιχθούν σε πιο σοβαρούς τραυματισμούς. Με την έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, οι αθλητές μπορούν να αποτρέψουν μακροχρόνιους τραυματισμούς και να διατηρήσουν τη βέλτιστη απόδοση.

4. Μείωση του στρες:

Η έντονη προπόνηση και οι αγώνες μπορεί να οδηγήσουν σε αυξημένα επίπεδα στρες. Το αθλητικό μασάζ έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τις ορμόνες του στρες, όπως η κορτιζόλη, ενώ αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών, βοηθώντας τους αθλητές να χαλαρώσουν ψυχικά και σωματικά. Τα χαμηλότερα επίπεδα άγχους μπορούν να συμβάλουν σε καλύτερο ύπνο, βελτιωμένη αποκατάσταση και συνολική ευεξία.

5. Ψυχολογικά οφέλη:

Εκτός από τη σωματική χαλάρωση, το αθλητικό μασάζ προσφέρει ψυχολογικά οφέλη, όπως βελτιωμένη συγκέντρωση, μειωμένο άγχος και βελτιωμένη διάθεση. Αυτοί οι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν θετικά την ψυχική κατάσταση ενός αθλητή, επιτρέποντάς του να ανακάμψει γρήγορα από έντονες προπονήσεις ή αγώνες.

Εισηγητής :

Δημήτρης Λεβέντης

Απόφοιτος Φυσικοθεραπείας ( BSc ) από το Canterbury Christ Church University.
– Φυσικοθεραπευτης σε Football Team
– Βελονιστης
– Καθηγητής/ Εκπαιδευτης σε ΙΙΕΚ & ΚΔΜ
– Κριτής Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μασαζ
-Instructor Massage racing for (WMF) World Massage Federation .
– Εισηγητής Σεμιναρίων από το 2019

Όριο συμμετοχών: 14

Διαθέσιμες θέσεις : 11

📆Ημερομηνία : 20-21/4/2024

🕑Ώρες :
Σάββατο 09:00- 17:00
Κυριακη 10:00-16:00

🏧Κόστος : 250€

Προκαταβολή εγγραφής :50€

Διευθυνση : Μεγάλου Σπηλαίου 4 , Περιστέρι